بررسی جدیدترین قیمت رابیتس، سیم آرماتوربندی و اسپیسر در شهر مفتول
نوشته شده توسط : shahrmaftool

رابیتس

رابیتس ، یکی از پر فروش ترین محصولات فلزی شهر مفتول است که کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان‌ سازی به منظور کارهای تزئینی دارد . برای تولید رابیتس از ورق فولادی استفاده می شود و همچنین این محصول به صورت مشبک تولید می گردد . در حقیقت برای ساخت رابیتس ، ورق گالوانیزه در طول مراح مشخصی تحت کشش عرضی و پرس قرار می گیرد . این محصول دارای کاربرد‌های گوناگونی می باشد .

اسپیسر

اسپیسر یکی از قطعات پر کاربرد مورد استفاده در ساختمان‌ سازی است، در واقع این محصول به منظور ایجاد فاصله بین دو میلگرد کاربرد دارد . انواع متنوعی از اسپیسر تولید می شود که هریک مناسب استفاده در کاربردهای به خصوصی هستند . در واقع باید گفت اسپیسر تنها فاصله انداز نیست بلکه این محصول قادر است نوعی پوشش روی میلگرد ایجاد کند و به این طریق از زنگ زدگی آن جلوگیری کند .

سیم آرماتوربندی

یکی دیگر از محصولات مفتولی مهم سیم آرماتوربندی است . این محصول در واقع نوعی مفتول سیاه است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد . به گونه‌ ای که در صنعت ساختمان سازی برای اتصال میلگردهای افقی و عمودی در کار یکدیگر، از سیم آرماتوربندی یا همان مفتول سیاه استفاده می‌شود .

در ادامه این مطالب ما به بررسی عوامل موثر بر قیمت رابیتس ، سیم آرماتوربندی و اسپیسر می پردازیم پس به لینک بررسی جدیدترین قیمت رابیتس، سیم آرماتوربندی و اسپیسر در شهر مفتول  مراجعه کرده و با ما همراه باشید . 





:: برچسب‌ها: اسپیسر , سیم آرماتوبندی , رابیتس ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: